Ljubljana Airport FLY: Kako je umetna inteligenca z ojačevalnim učenjem povečala konverzije za 30 odstotkov

Ljubljana Airport FLY je napredna digitalna oglaševalska platforma, ki smo jo v sodelovanju z Fraport Slovenija vzpostavili za ciljno promocijo letalskih destinacij. Temelji na uporabi prvoosebnih podatkov in umetne inteligence, nadgrajene z ojačevalnim učenjem, kar omogoča sprotno optimizacijo oglasov in dokazano povečuje oglaševalsko učinkovitost.

PREBERI ŠTUDIJO PRIMERA
STORITVE<span class="subtitle">ZA PODJETJA IN VODJE TRŽENJA</span>

STORITVEZA PODJETJA IN VODJE TRŽENJA

Ustvarjajte močnejše blagovne znamke v digitalnem okolju. Uporabite podatke in analitiko za učinkovitejšo ter uspešnejšo strategijo pridobivanja kupcev. Storitve in tehnologije, ki povezujejo vse našteto.

Preberi več
PRODUKTI<span class="subtitle">ZA MEDIJSKE STROKOVNJAKE</span>

PRODUKTIZA MEDIJSKE STROKOVNJAKE

Izboljšajte uspešnost digitalnega oglaševanja z napredno opredelitvijo ciljnega občinstva in natančnim večkanalnim ciljanjem na vseh napravah. Ustvarite sporočilo in ga prikazujte povsod tam, kjer je to najbolj učinkovito.

Preberi več
ZALOŽNIKI<span class="subtitle">ZA VODJE OGLASNEGA TRŽENJA</span>

ZALOŽNIKIZA VODJE OGLASNEGA TRŽENJA

Medijske in programske rešitve za boljši izkoristek oglasnih zmogljivosti.

Preberi več

PRESS

24. 04. 2025

Raziskava iPROMa in Valicona: Slovenski oglaševalci v 2025 napovedujejo 14-odstotno rast naložb v digitalno oglaševanje

Digitalno oglaševanje v Sloveniji ostaja v vzponu. V letu 2025 oglaševalci načrtujejo 14-odstotno povečanje naložb, največ sredstev pa še naprej namenjajo prikaznemu oglaševanju, ki skupaj z oglaševanjem v družbenih medijih ostaja med najpogosteje uporabljenimi oblikami digitalnega oglaševanja. Raziskava tudi kaže, da se naložbe v zakup medijskega prostora povečujejo hitreje kot naložbe v produkcijo digitalnih vsebin, kar nakazuje premik k večji učinkovitosti in podatkovnemu pristopu.

BLOG

Prompt je intelektualna lastnina prihodnosti - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Simon Cetin

»Prompt je intelektualna lastnina prihodnosti«

Simon Cetin
Simon Cetin, ustanovitelj in partner v družbi iPROM ter ustanovitelj in vodja laboratorija Retoba, je v pogovoru z Društvom za marketing Slovenije spregovoril o prihodnosti marketinga v dobi umetne inteligence. V intervjuju je izpostavil, kako umetna inteligenca (AI) ni več zgolj orodje za povečanje učinkovitosti, temveč strateški sogovornik pri razmišljanju, ustvarjanju in odločanju. Z Društvom za marketing Slovenije je delil svoja razmišljanja o tem, kako bo umetna inteligenca preoblikovala trženjske prakse ter katere priložnosti in odgovornosti se pri tem odpirajo za podjetja in posameznike.
Preberi več
Zakaj so naložbe v digitalno oglaševanje v 2025 ogledalo strateške zrelosti podjetij? - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Leon Brenčič

Zakaj so naložbe v digitalno oglaševanje v 2025 ogledalo strateške zrelosti podjetij?

Leon Brenčič
Danes se ne sprašujemo, ali bomo oglaševali na digitalnih kanalih ali ne, temveč je digital prva in premišljena strateška izbira. V ospredje stopa vprašanje zrelosti in ciljne usmerjenosti digitalnega pristopa, ne več njegova upravičenost. Podjetja, ki pomena digitala danes še ne prepoznajo, bodo jutri soočena z zmanjšano tržno prisotnostjo, učinkovitostjo in vidnostjo. Čeprav so razmere na trgu nepredvidljive in podvržene hitrim spremembam, digitalno oglaševanje ostaja ena redkih stalnic. Njegova vrednost ne izhaja iz trenutne priljubljenosti, temveč iz zmožnosti povezovanja podatkovnih virov, naprednih tehnologij in poslovnih ciljev v realnem času. V primerjavi s klasičnimi komunikacijskimi kanali digital omogoča bistveno hitrejši odziv, višjo stopnjo prilagodljivosti in natančnejše ciljanje. Danes predstavlja ključno orodje odpornosti in dolgoročne rasti.
Preberi več
Prikazno oglaševanje v letu 2025: taktika, ki z uporabo prvoosebnih podatkov dobiva svež veter - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Andrej Ivanec

Prikazno oglaševanje v letu 2025: taktika, ki z uporabo prvoosebnih podatkov dobiva svež veter

Andrej Ivanec
Prikazno oglaševanje tudi v letu 2025 ostaja osrednja oblika digitalnega oglaševanja. Njegovo vlogo danes krepijo prvoosebni podatki, uporaba umetne inteligence ter nove tehnološke zmogljivosti. Vse več oglaševalcev uporablja obogatene podatke, napovedno analitiko in AI-orodja za segmentacijo občinstva, dinamično prilagajanje kreativ in sprotno optimizacijo medijskih proračunov. Prav ta kombinacija omogoča, da prikazno oglaševanje deluje kot natančno usmerjena, merljiva in učinkovita taktika znotraj sodobnega digitalnega medijskega ekosistema.
Preberi več