Iprom - optimizacija akcij na internetu
 

Novice s sveta spletnega oglaševanja

Coca-Cola deli srečo prek Tumblr-ja

12.01.2012

Coca-Cola je 22. decembra lani lansirala novo spletno stran »Happiness Is«, s katero skuša deliti srečo z najstniškimi blogerji. To bodo počeli tako s svojo originalno vsebino kot so slike, darila in pretekli oglasi, poleg tega pa bodo delili pozitivno, zabavno vsebino, ki jo bodo ustvarili uporabniki znotraj spletne skupnosti Tumblr.
V letu 2012 pa namerava Coca-Cola na stran vključiti še dodatno vsebino, ki bo všeč predvsem najstnikom, s temami kot so pop kultura, glasba in šport. Tako nameravajo npr. kot sponzor poletnih Olimpijskih iger prikazovati ekskluzivne slike in video vsebine, povezane z olimpijskimi dogodki in športniki. Končni cilj, ki ga želi Coca-Cola doseči z vsem tem, pa je povezava z najstniki in drugimi oboževalci prek novih poti in s pomočjo vizualnih izkušenj uporabnikov.
 

Share